خبرهای داغ:
گزارش بسیج از تجمع دانشجویان قزوینی در حمایت از جنبش دانشجویی آمریکا؛
امروز، دانشگاه ها که روزگاری با اتفاقات دهه هفتاد و سیاسی بازی از قشر پویای مطالبه گر به قشر طرفدار جریان چپ و راست تبدیل شده بودند، خارج شده و دوباره پویایی و جریان مطالبه گری به دانشگاه ها بازگشته است.
کد خبر: ۹۵۹۴۷۸۸
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۶

قزوین_ به گزارش بسیج، با همبستگی دانشجویان ایران اسلامی و حمایت از دانشجویان و اساتید اروپا و آمریکا در مبارزه با استعمار و رژیم صهیونیستی روزنه های امیدی برای تقویت جبهه مقاومت از نظر نرم افزاری در دنیای غرب به وجود آمد و قشر دانشجو را از بی تفاوتی به مسائل جهانی و منطقه نجات داد. 

در تجمع دانشجویی حمایت از دانشجویان و اساتید اروپا و آمریکایی حامی فلسطین که توسط ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین در دانشگاه فنی حرفه ای شهید بابایی برگزار شد روزنه امیدی را در دل جامعه دانشجویی روشن کرد. خبرگزاری بسیج از چند دانشجو مصاحبه ای در قالب گزارش تهیه کرده که از نظر مخاطبین می گذرد.

وعده صادق نیروهای انقلاب را از لاک دفاعی خارج کرد

یکی از دانشجویان می گوید؛ فاطمه هستم و معتقدم جمهوری اسلامی با تفکر مقاومت موفق تر از همه روش ها عمل کرده است، در عملیات وعده صادق ما انقلابی ها را از لاک دفاعی خارج کرد و‌ در برابر انتقادات تهاجمی تر و با دست پر برخورد کردیم که دوران زن زندگی آزادگی به قدری جو سنگین علیه انقلاب و آرمان ها راه اندازی شده بود جرات تردد در خیابان را نداشتیم و برای بانوان چادری گاهی مزاحمت ایجاد می شد.

وی افزود: با گوشمالی اسراییل در عملیات وعده صادق تحرکات وابسته به اقدامات خرابکارانه علیه ایران کمتر شد چون ارباب کفر را در منطقه زیر ضربه قرار دادیم و دنیای غرب خصوصا دانشجویان متوجه شدند که مالیات های سنگین می پردازند تا اسراییل جنایت بیشتری کند. ما حامی همه مظلومان عالم هستیم و این کلام امام را هرگز فراموش نمی کنیم.

فروپاشی ارزش های غربی با حمایت از اسراییل 

یکی دیگر از دانشجویان می گوید: علی هستم و برای حمایت از اقدام دانشجویان آمریکایی علیه رژیم صهیونیستی آمدم، در ایران هیچ نیروی نظامی و‌ امنیتی حق ورود به دانشگاه ها را ندارد تنها جریان دانشجویی می تواند مقابله کند که سال ها دانشجویان را فریب دادند که ایران دیکتاتوری حاکم است و اجازه آزادی بیان به کسی داده نمی شود بر اساس این تبلیغات مسموم بسیاری مهاجرت کردند و سوسابقه سیاسی امنیتی پیدا کردند.

علی می گوید: در اعتراضات اخیر دانشگاه های آمریکا با تعجب افکار عمومی و خصوصا قشر دانشجو در ایران و سایر نقاط دنیا همراه بود، با سلاح جنگی وارد دانشگاه شدند و همانند یک مجرم جنایتکار با اساتید و دانشجویان برخورد کردند.

علی معتقد است؛ تمام ارزش های غرب از حقوق بشر، آزادی بیان، حقوق زن در جامعه و دفاع از ارزش های انسانی در عملیات طوفان الاقصی و عملیات وعده صادق دچار فروپاشی در اذهان عمومی دنیا شد و تا سال ها زمان می برد این اتفاق را ترمیم کند که نسل کشی در غزه لگه ننگی بر پیشانی حامیان مدعی حقوق بشر است.

دست خدا همراه و یاریگر انقلاب و ملت ایران است

رضا حسینی هم می گوید: من به تازگی فارغ التحصیل شدم و در این تجمع برای ثبت در تاریخ دانشجویی ام شرکت کردم. حمایت از مظلوم در مکتب ماست و ایران را پایگاه مستضعفان دنیا قرار داده تا پایه گذار تمدن نوین اسلامی باشد و مصداق بارز مستضعفان وارثان زمین خواهند شد را رقم بزند.

وی افزود: ایران در پیچ تاریخی سنگینی قرار دارد و نباید اشتباه کنیم، ملت های دنیا و افکار عمومی بیدار شده و حامی مقاومت هستند که در تقابل با چپاول و استعمار است. ایران اسلامی در طول ۴۵ سال بی نظیر بوده و با تمام تحریک ها و فشارهای داخلی و خارجی به پیش رفته و دست غیبی همواره در بزنگاه های سخت تاریخ به کمک انقلاب و ایران آمده است.

وی تشریح کرد: امنیت با هزینه به دست می آید و هیچ ملتی در خواب غفلت امتیت و‌ پیشرفت را تجربه نمی کند، ایران پیشرفت و امنیتش را مدیون خون شهداست، مردان بلند آوازه ای که دنیا را تحت تاثیر قراردادند ما همواره بیدار خواهیم بود تا در خواب غفلت اسیر دشمن نشویم. انقلاب اسلامی با آگاه ساختن مردم و ملت ها ماندگارترین صحنه های تاریخ این مرز و بوم را رقم زد که آیندگان از انقلاب و رهبر فرزانه امام خامنه ای به بزرگی یاد خواهند کرد.

 

انتهای پیام/۱۰۰۲/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار